tirsdag den 14. februar 2012

Valentinskort

Valentinskort
hjemmelavet kort, som er personligt og hjemmelavet.

du skal bruge:
et ark med tekst på( fx I LOVE YOU)
en rød tusch
en sort (eller anden farve) tusch
en saks
et stykke hvidt karton/papir


 et blankt stykke pap/papir
 fold det på midten, nu har du basen af kortet
 udskriv et papir med en tekst
 det her er min tekst
 lav en linje så tæt på teksten så mugligt
 mål på basen, så du ved hvormeget af det udprintede papir, så du ved
hvormeget af det du skal bruge.
tegn målene over på det udprintede papir

 så det ser sådan her ud


 klip det ud
 så det ser sådan her ud
 lim det på
 flad det ud så der ikke er buler på
 visk kanter af blyant ud
 tegn svagt en skitse af et hjerte
 tegn det op med en rød tusch
 skriv noget sødt og romantisk i kortet
 her er noget jeg skrev
put det i en konvolut, spray lidt parfume på og send det<3

SLUT

2 kommentarer:

  1. Hvor er du kreativ!! Synes kortet bliver rigtig flot! Hvor lang tid var du om at lave det? Min kæreste er i udlandet på Valentinsdag, så jeg ender nok med at sende ham et elektronisk kort i stedet. Ellers kommer det vidst til at koste mig en formue ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er meget nemt at lave og tager næsten ingen tid, det er noget tid siden jeg lavede det, men jeg vil skyde på maks 10 minutter:)

      Slet