onsdag den 4. januar 2012

Det jeg laver

hej jeg hedder Line
jeg har lige startet en blog her på blogspot.com, og jeg vil lige fortælle dig om hvad jeg laver herpå.
jeg vil starte med at fortælle om hvad DIY er fornået, DIY står for Do It Yourself hvilket oversat til dansk betyder gør det selv.
Hvem elsker ikke at få en hjemmelavet, personlig gave fra en man holder af, eller bare lave noget til sig selv??? Det gør jeg i ihvertfald, og derfor har jeg startet med at lave denne blog så jeg kan dele mine idéer og viden om de forskellige ting.
Det jeg vil bruge min blog på er at jeg vil ligge nogle "vejledninger" ud til hvordan man kan gøre tingene selv. Det kan være: gaveidéer til sin Far, at få sin gamle alt for lille bluse til at se super sej ud, eller et fedt design til neglelak.
hvis det lød spændene så følg med i mine indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar