fredag den 6. januar 2012

Taske

jeg har lavet en taske som jeg gerne vil dele med jer
 klip stoffet ud i den størrelse du vil have
 fold det halvt. og sy en søm hele vejen rundt så det får formen af
en taske.
 nu til lommerne.
jeg har valgt at lave en lomme til min mobil,
mål det du vil have en lomme til
 klip det ud og sy det fast på
 jeg vil også have noget mit nøglesæt kan sidde i.
sy det fast på tasken, og sæt en ring i som man sætter fast om nøglen.
 så det ser sådan her ud
 og her er min mobil lomme
 og en lomme til et eller andet andet.
 håndtag sy en søm ved at tage de to lange sider og folde dem mod hinanden.
sy der.
 for at vende vrangen den rigtige vej:
tag en sikkerhedsnål, og tag noget snor, og bind om.
 kør nålen (lukket) ned igennem den tunnel der blev lavet da du syede.
 åben nålen og luk den omkrin noget af kanten.
kør nålen tilbage. nu har du vendt den den rigtige vej. åben nålen og fjern stoffet, og snoren.
sy håndtaget fast, og vend vrangen på tasken den anden vej, så lommerne vender indad
så er du færdig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar